Spondan vastuullisuusprioriteetit

Spondan vastuullisen toiminnan toteuttamista ja kehittämistä ohjaava visio on olla kiinteistöalan luotetuin, kannattavin sekä vastuullisin toimija ja kestävän kehityksen toteuttaja. Yhtiön vastuullisuuden strategiset painopisteet ovat ympäristövastuu ja asiakaskokemus.

Vuonna 2011 Spondassa määriteltiin seitsemän vastuullisuusprioriteettia, joiden toteuttamiseen ja kehittämiseen yhtiön toiminnassa tullaan erityisesti kiinnittämään huomiota.

Osa Spondan johtoryhmän jäsenistä oli mukana määrittämässä vastuullisuusprioriteetteja. Prioriteetit kumpuavat yhtiön strategiasta, ja erityisesti sen asiakaskokemusta ja ympäristövastuuta koskevista strategisista painopisteistä. Vastuullisuusprioriteettien tarkoituksena on tukea Spondan oman toiminnan kehitystä kestävän kehityksen näkökulmasta.

Spondan vastuullisuusprioriteetit ovat:

Tarkempaa tietoa jokaisesta vastuullisuusprioriteetista löydät niille omistetuilta verkkovuosikertomuksen sivuilta.